donderdag 10 december 2009

Thuiszorg IN Holland groeit door, hoe doen ze dat toch ?

ThuiszorgInHolland, hulp bij het huishouden in 42 gemeenten per 1-1-2010

Mijn naam is Ernst Blok, algemeen directeur en eigenaar van ThuiszorgInHolland.
De gemeente Harderwijk heeft mij gevraagd om hier iets over onze thuiszorg te vertellen zodat u een goede keuze kunt maken.

Op basis van deze folder kunt u geen keuze maken. Ik kan u dan ook aanraden om te bellen met Maxime Rijvordt op ons hoofdkantoor (023-5519810) zodat zij al uw vragen die u heeft kan beantwoorden. Mocht u het op prijs stellen om direct met mij te bellen dan kan dat natuurlijk ook, mijn persoonlijke nummer is 06-.

Wie is de directeur?
Ik ben verantwoordelijk voor mijn medewerkers en klanten. Ik ben niet alleen verantwoordelijk, ik neem die verantwoordelijkheid ook. De afgelopen 2 jaar zijn alle 50 medewerkers door mij persoonlijk aangenomen. Ik weet wie er voor mij werkt. Ook alle klanten ken ik persoonlijk. Graag kom ik bij u een keer op bezoek, ook al kan dat even duren.

Welke medewerkster krijg ik ?
U krijgt een zorgcoördinator op bezoek. Zij praat met u wat u graag zou willen. Aan de hand daarvan zoeken wij een medewerker die bij u past. Mocht er ondanks geen echte ‘klik’ zijn tussen u en de medewerkster dan heeft u een ‘omruilgarantie’ u krijgt dan iemand anders. Dat vinden wij niet meer dan normaal. Het is een vaste kracht, dus u krijgt niet elke week een ander

Betrouwbaar
Onze organisatie bestaat nog maar 2 jaar. Ondanks dit feit zijn wij per 1 januari 2009 actief in 42 gemeenten waaronder XXXXXXX. Wij beschikken over een kwaliteitsdiploma HKZ. Verder zijn wij zo goed als de laatste keer dat wij bij u zijn geweest om thuiszorg te leveren. Daar worden we graag op afgerekend. Ook wij maken fouten en gaan er dingen mis. Wij zullen de fouten herstellen en proberen dezelfde fout niet nog een keer te maken.

Christelijk, Humanistisch of islamitische thuiszorg?
Wij zijn geen religieuze reorganisatie. Wij leveren hulp bij het huishouden. U mag aangeven wat voor een soort medewerker u wil ontvangen. Bet u christelijk, Bent u Moslim (Turks of Marokkaans) dan proberen wij tegemoet te komen aan de vragen die u heeft.
Zorg draait altijd en alleen om mensen.

Visie
De medewerkers staat bij ons centraal. Ik heb goede mensen in dienst. Alleen zo kan ik u goede thuiszorg bieden. Ik probeer mij altijd voor te stellen als een 85 jarig man. Hoe zou ik behandeld willen worden, wat mag ik verwachten? Dat zit bij mij in het achterhoofd als ik mijn dagelijks werk doe.

Met vriendelijke groet,
ThuiszorgInHolland

Ernst Blok
Algemeen Directeur
023-5519810
www.thuiszorginholland.nl
thuiszorginholland.hyves.nl

Geen opmerkingen: