zaterdag 6 maart 2010

wmo linkedin forum




hallo!

Wij zijn al vrienden via LinkedIn. Omdat je, net als ik, interesse hebt in de zorg dacht ik: Zou je lid willen worden van een 'nieuwe' linkedIn group wmo thuiszorg ( hulp bij het huishoude)

Ik wil een select gezelschap gelijkgestemden, die zich beroeps matig bezig houden met Zorg, graag uitnodigen. En jij zit er natuurlijk bij !

Klik om lid te worden op deze link:

http://tinyurl.com/linkedin-thuiszorg-wmo

==========================================================
ThuiszorgInHolland

Voor geinteresseerden volgt hier een kort update van mijn Thuiszorgervaringen als ondernemer

In 2007 ben ik samen met Ibrahim Belkasmi en Abdullah Dogan gestart met het leveren van thuiszorg, hulp bij het huishouden. In de regio Haarlem. Omdat wij toen nog geen contract ('gunning') met een gemeente hadden zijn we gestart met het leveren van zorg die klanten betalen uit hun PGB (Persoons Gebonden Budget). Om sneller te kunnen groeien hebben we in 2007, 2008 en 2009 ook als onderaannemer/uitzendbureau gewerkt voor 3 grote thuiszorgorganisaties.
In november 2008 zijn wij verhuisd naar een groter pand met het oog op de te verwachten groei.

In april 2009 hebben wij na 8 maanden (een record/) het kwaliteitscertificaat ISI 9000 HKZ gehaald. Hierna ging het snel na onze eerste gunning van de gemeente Wassenaar levereij wij nu, februari 2009 zorg aan 43 gemeenten (honderden dorpe) in 7 provincies. Hierin vallen onder meer de steden Leeuwarden, Assen, Meppel,, Heereveen, Amersfoort, Almere, Leiden en Breda.
Er werken inmiddels ruim 100 mensen in onze organisatie

Om verder te kunnen groeien in de zorg, zijn wij op 2 janauri 2010 van start gegaan met het leveren van AWBZ thuiszorg, (Zorg In Natura) in de regio groot Haarlem (Noord- en zuid Kennemerland). In 2011 verwachten wij onze eigen AWBZ erkenning en 1 of meerdere contracten met Zorgkantoren en/of ziektekostenverzekeraars.

Mocht je een vraag hebben over ondernemen in de wmo, mail me gerust of bel me op na 17.00 uur

Ernst Blok
ThuiszorgInHolland bv
www.thuiszorginholland.nl
e.blok@thuiszorginholland.nl

http://thuiszorginholland.hyves.nl
www.twitter.nl/thuiszorg
facebook
MSN thuiszorginholland@live.nl

Geen opmerkingen: