dinsdag 1 september 2009

Nieuwsbrief september 2009 ThuiszorgInHolland pgb

Contactpersonen bij TIH
Maxime Rijvordt Planner 023 5519810 06 14217869
Abdullah Dogan Loonadministratie 023 5519810
Ernst Blok 023 5519810

mail info@thuiszorginholland.nl
www www.thuiszorginholland.n>
hyves http://thuiszorginholland.hyves.nl (meld je aan !)
msn thuiszorginholland@live.nl (meld je aan !)
twitter www.twitter.com/thuiszorg

Stagiairs
Op dit moment werken er drie stagiairs bij ons op kantoor. Welkom Nizar ben Salah, Stefan Marx en Patrick de Bray van het ROC Nova College Haarlem-Beverwijk

Verzorging en Verpleging
Vanaf 2010 zal ThuiszorgInHolland ook Verzorging en Verpleging gaan aanbieden. Daarom hebben wij op kantoor twee nieuwe medewerkers aangetrokken Carla en Jolanda. Ze zijn beiden begonnen op 1 september

Verhalen uit de thuiszorg
Dagelijks kom je bij je vaste klanten. Soms kom je er maar 1 keer voor een ziekte of vakantievervanging. Je maakt van alles mee, leuke dingen, ontroerende dingen. Omdat ik veel bij cliĆ«nten aan huis kom voor een intake gesprek maak ik soms hetzelfde mee. Een mevrouw vertelde me dat ze in de jaren net na de Tweede Wereld oorlog heeft gewerkt als secretaresse van het bedrijf Opekta. Dit was het bedrijf van Otto Frank, de vader van Anne Frank. Het bedrijf was toen nog gevestigd op de Prinsengracht in het gebouw van het ‘Achterhuis’
Een medewerkster belde mij blij om dat ze een bondjas kon krijgen als cadeau. Ik heb haar gezegd dat ze geen cadeaus mag aannemen, anders dan een chocolaatje of zo. Later bleek dat ze niet had geluisterd en dat ze de jas toch had aangenomen. 2 weken later kreeg de man spijt, er ontstond ruzie over de jas, Boos bracht ze de jas weer terug. Ze belde me later op dat ze nu begreep waarom die regel er is. Heb je zelf vragen over cadeautjes wel of niet aannemen. Eigenlijk niet en nooit doen, ten zij het een appel of een chocolaatje voor onderweg is. Bij twijfel altijd even ons bellen ! Doen hoor.

Maak je zelf iets leuks of verdrietigs mee, bel mij of mail het ons dan kunnen we dat, zonder namen te noemen, de volgende keer hier eventueel plaatsen!

Veel plezier deze maand bij jullie cliƫnten. Ze kijken elke week weer naar je uit !

Geen opmerkingen: