donderdag 16 juli 2009

Mehmet Uygun zoekt werk in zorg en welzijn amsterdam

Beste vrienden, collega’s,

Hierbij vraag ik uw aandacht voor het volgende.

Wegens de bezuinigingen en fusie van een aantal stadsdelen in Amsterdam - west raak ik net als een aantal andere mensen mijn baan kwijt. Dat zal per augustus ingaan.
Na het verlies van mijn zoon raak ik nu ook mijn baan kwijt en dat is een zware klap.
Ik probeer via al mijn contacten aan een nieuwe baan te komen.

Daarom verzoek ik u om te kijken of binnen uw werkgebied en netwerk een vacature is rondom communicatie, voorlichting, ondersteuning en begeleiding van groepen/mensen en het organiseren van activiteiten.

Ik ben heel goed in communicatie met mensen (allochtoon/autochtoon), geven van voorlichting en het organiseren van activiteiten. Daarnaast heb ik zowel lokaal, landelijke als internationaal een prima netwerk met instanties, organisaties en met heel veel mensen.
Ik heb bestuurlijke ervaring (raadslid geweest), ervaring met het organiseren van zowel lokaal als landelijke activiteiten.

Als bijlage stuur ik u mijn verkorte CV.

Dit is een persoonlijke verzoek en hoopt dat u mij zo snel mogelijk kan helpen.

Al vast mijn hartelijk dank voor uw moeite.

Met vriendelijke groeten,

Mehmet Uygun
Lepelblad 41
1441 VE Purmerend
Tel: 06 15000623
e-mail: uygunm@xs4all.nl

Geen opmerkingen: